Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Lastnik spletne strani TVOJAIZBIRA.SI je TRIDETIM, Tomaž Očkerl s.p., Zgornje Hlapje 33A, 2222 Jakobski Dol (v nadaljevanju ponudnik).

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513), s priporočili Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

Pred uporabo spletne strani vas prosimo, da pazljivo preberete splošne pogoje poslovanja. V primeru, da se s pogoji ne strinjate vas prosimo, da zapustite strani spletne trgovine TVOJAIZBIRA.SI.

Podjetje TRIDETIM, Tomaž Očkerl s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani TVOJAIZBIRA.SI.

Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, dostavi ali uporabi spletne strani, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova (info@tvojaizbira.si).

REGISTRACIJA

Ob registraciji v spletno trgovino TVOJAIZBIRA.SI, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Obiskovalec z registracijo v spletno trgovino TVOJAIZBIRA.SI postane njen uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Obiskovalec lahko nakup opravi tudi brez registracije. V primeru nakupa podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka podjetja.

CENE

Cene so izražene v  EUR (€) in ne vsebujejo DDV (DDV vam tudi ne bo obračunan), ker ponudnik ni zavezanec za DDV, zato so prikazane cene pri posameznih izdelkih končne prodajne cene (brez stroškov pošiljanja).

POSTOPEK NAKUPA

A. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

1. korak – pregled ponudbe in iskanje izdelkov v ponudbi izdelkov v spletni trgovini

2. korak – izbor izdelka za nakup;

3. korak – dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;

4. korak – določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;

5. korak – pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini

6. korak – registracija v spletno trgovino (enkratno) z vnosom veljavnega e-poštnega naslova, izbranega uporabniškega gesla in podatkov za morebitno dostavo;

7. korak – prijava v spletno trgovino z uporabo e-poštnega naslova in uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun;

8. korak – izbor načina plačila in vnos morebitnih opomb za naročilo;

9. korak – pregled povzetka naročila z podatki o: prejemniku računa, načinu plačila, vrsti dostave, naslovu za dostavo, specifikaciji naročila s vrstami izdelkov, njihovimi cenami, količinami in zneskom ter obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo.

10. korak – potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek naročila z obveznostjo plačila.

KUPOPRODAJNA POGODBA

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

NAČINI PLAČILA

Kupec lahko izbira med naslednjimi način plačila:

-z nakazilom na TRR ponudnika po predračunu;

-s plačilno kartico (debitna,kreditna)

V primeru plačila po povzetju se k naročilu prišteje strošek obdelave naročila kurirske službe in strošek vplačila obrazca UPN ter je vsakokratno pripisan pri izbiri načina plačila.

Rok za plačilo je 5 delovnih dni od potrjenega naročila.

Kupec je primoran navesti pravilne podatke za izdajo računa. V primeru napak, je kupec dolžan obvestiti ponudnika v najkasneje 5. delovnih dni. Po tem roku ponudnik ni dolžan upoštevati napak.

POTRDITEV PLAČILA IN RAČUN

Ob prejetem plačilu prejme kupec potrditveni mail na elektronski naslov in naročilo gre v izdelavo. Račun se izda v elektronski obliki na kupčev elektronski naslov.

DOSTAVA

V primeru nakupa blaga nad 50,00€ (strošek poštnine se ne upošteva) stroške pošiljanja plača ponudnik. V primeru nakupa pod 50,00€, stroški dostave znašajo 2,99€. Za storitev plačila po povzetju se dodatno zaračuna 1,00€ ne glede na znesek plačila blaga. Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije. Vsako ne dostavljeno naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenija, vas bo na vaši pošti čakalo še 15 dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše telefonska številka. V kolikor kupec ne želi izpisa številke naj nas o tem pred dostavo obvesti.

Kupec je ob dostavi blaga po pošti dolžan pregledati pošiljko, da je izdelek v nepoškodovanem oz. ustreznem stanju. V kolikor je pri transportu prišlo do poškodbe ali druge spremembe, je uporabnik dolžan narediti reklamacijski zapisnik za poškodovano blago pri ponudniku transporta. Ponudnik ne odgovarja za nastalo škodo med transportom.

PRAVICA DO ODSTROPA OD NAROČILA

V primeru, da kupec želi preklicati naročilo, lahko to stori preko telefonske številke (041 995 200) ali preko elektronske pošte (info@tvojaizbira.si). Pravico preklica naročila ima vse do potrditve plačila.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

REKLAMACIJE

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.

PRITOŽBE IN SPORI

TRIDETIM, Tomaž Očkerl s.p.,se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve preko telefonske številke 041995200 ali preko elektronske pošte na info@tvojaizbira.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Podjetje TRIDETIM, Tomaž Očkerl s.p., se zaveda, da je reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Podjetje TRIDETIM, Tomaž Očkerl s.p.,  si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma da se spori rešijo sporazumno. V primeru, da podjetje in kupec ne rešita sporov, jih bomo sodno obravnavali na Okrožnem sodišču v Mariboru.